Marketingové funkce Vás posunou před konkurenci
Množství internetových obchodů neustále roste a tak k získání zákazníka přestává stačit dobrá nabídka a cena. Kromě velmi důležitého
nastavení SEO je náš e-shop vybaven množstvím marketingových funkcí, které Vám poskytnou výhodu před konkurencí.
Rozesílání zpráv zákazníkům
Můžete jednoduše informovat zákazníky
o nových produktech, cenových akcích a dalších novinkách. E-mailové zprávy jsou zasílány registrovaným zákazníkům, kteří ve svém profilu souhlasili se zasíláním novinek. Informační emaily mohou dostávat také neregistrovaní zákazníci. Ti se mohou přihlásit k odběru pomocí formulářového pole zadáním a odesláním svého emailu.
Diskuse u produktů
Dalším nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků jsou diskuse u produktů. Zákazníci zde píší své názory na produkt, dotazují se na bližší specifikace a píší zkušenosti. Pro zákazníka má diskuse přínos v získávání neoficiálních informací od jiných zákazníků popřípadě v interakci s obchodníkem. Lze nastavit, kdo může do diskuzí přispívat (registrovaní, neregistrovaní, atd.). Novou diskusi nebo příspěvek je možné oznámit e-mailem obchodníkovi, který tak může ihned reagovat na případné dotazy a zvýšit tak motivaci zákazníka.
Komunikace se zákazníkem
Tato sekce zahrnuje rychlé možnosti komunikace zákazníka s obchodníkem, popřípadě s jiným potenciálním zákazníkem. V detailu produktu je uveden odkaz na formulář s názvem
„Poslat dotaz na výrobek“. Zákazník má možnost se jednoduše a rychle dotázat na informace, které nejsou zřejmé z popisu produktu.
Dále je možné zobrazovat odkaz na formulář
„Našli jste lepší cenu?“, kdy zákazník má zájem o zboží z Vašeho e-shopu, ale našel jinde nižší cenu. Vy tak máte možnost dát lepší nabídku a udržet si zákazníka.
Třetím formulářem je
„Doporučit výrobek“, kdy může zákazník jednoduše poslat e-mail s Vaší nabídkou na e-mailovou adresu někomu jinému.
Ankety
Rozhodujícím činitelem na trhu je zákazník a jeho požadavky. Abyste potřebám zákazníků vyšli co nejvíce vstříc, musíte mít dostatek informací. Jedním z nástrojů jsou ankety, které Vám
pomohou získat zpětnou vazbu. V anketách se můžete dotazovat na konkrétní otázky a podle výsledků upravovat e-shop tak, aby lépe vyhovoval potřebám zákazníků. Anketě lze stanovit dobu platnosti. Pro korektnost hlasování je zaveden
spamový filtr a ochrana proti vícenásobnému hlasování. Vzhled a texty můžete jakkoliv upravovat.
Statistiky
Dalším zdrojem cenných informací jsou statistiky, které e-shop automaticky vytváří. Jedná se o statistiky prodejnosti a návštěvnosti v rámci celého obchodu, oddělení, kategorií, informace o příchozích návštěvnících, konverzích a dalších důležitých ukazatelích.
RSS kanál
E-shopu lze aktivovat RSS kanál, který odběratelům automaticky poskytuje informace o nově přidaných produktech.
Našeptávač eshopu v prohlížeči - Visual Search
Jedná se o rozšíření našeptávače umožňující Vašim stálým zákazníkům rychle vyhledávat zboží na Vašem eshopu přímo z vyhledávacího pole v prohlížeči.
Více informací.
Google E-komerce a Heuréka (nadstandardní moduly)
Jde o moduly poskytující propojení se službami, které slouží k porovnávání cen produktů mezi různými e-shopy.